سلام خانمای کسی بیمارستان پارسا زایمان کرده؟

۸ پاسخ

آره من پارسا زایمان کردم . ۱۴۰۳/۳/۷
الان دخترم نزدیک دو سالشه

کدومدکتر بودن ؟

هزینه چقدر میگیرن؟

دوست من زایمان کرده بود راضی نبود
من خودمم رفتم ملاقاتش اتاق وی ای پی بود ولی خیلی کوچیک بود

اره عزیزم من ولی طبیعی بودم

من زایمان کردم

خصوصیه؟!

دوست من با کریمی زایمان کرده بود راضی بود

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی