آره من پارسا زایمان کردم . ۱۴۰۳/۳/۷
الان دخترم نزدیک دو سالشه
کدومدکتر بودن ؟
هزینه چقدر میگیرن؟
دوست من زایمان کرده بود راضی نبود
من خودمم رفتم ملاقاتش اتاق وی ای پی بود ولی خیلی کوچیک بود
اره عزیزم من ولی طبیعی بودم
من زایمان کردم
خصوصیه؟!
دوست من با کریمی زایمان کرده بود راضی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.