سلام خانما خوبین من روز شنبه آزمایش Nteدارم وآنومالی. خواهشن برام دعا کنید بچم صحیح و سالم باشه هرکدومتون پیامم خوند ی صلوات واسه سلامتی امام صاحب الزمان و سلامتی بچم صلوات بفرستین ممنونم التماس دعا
من پرسیدم ۴خورده ای
خوردهاش رو یادم نیس
۳۴۰۰عزیز
دیروز پرسیدم گفت 3700
من برای شنبه وقت دارم تو تهرانپارس ۵۳۰۰ گفتن ،،درمانگاه با دستگاه معمولی هم گفتن ۲۵۰۰
من انجام دادم ازاد۳/۷۰۰
۵/۷۰۰آزاد پیشرفته
من اصفهان رفتم ۳۲۰۰
۳ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.