خانومایی ک سونوگرافی ۱۸ هفته رو انجام دادن قیمتش چقدر بود

۹ پاسخ

سلام خانما خوبین من روز شنبه آزمایش Nteدارم وآنومالی. خواهشن برام دعا کنید بچم صحیح و سالم باشه هرکدومتون پیامم خوند ی صلوات واسه سلامتی امام صاحب الزمان و سلامتی بچم صلوات بفرستین ممنونم التماس دعا

من پرسیدم ۴خورده ای
خورده‌اش رو یادم نیس

۳۴۰۰عزیز

دیروز پرسیدم گفت 3700

من برای شنبه وقت دارم تو تهرانپارس ۵۳۰۰ گفتن ،،درمانگاه با دستگاه معمولی هم گفتن ۲۵۰۰

من انجام دادم ازاد۳/۷۰۰

۵/۷۰۰آزاد پیشرفته

من اصفهان رفتم ۳۲۰۰

۳ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هجدهم بارداری