۸ پاسخ

وای افتضاح دست ب دلم‌نزار😭

پسرمن ساعت یک کولیکش میگیره با عصر ساعتهای پنج

منم جرررررر🥹

من که دیگه از بیخوابی دارم میمیرم 😩😂

همشون همینن تا سه ماهگی معمولا

اینقدر گریه میکنن که از حال میرن چرتای ده دیقه ای میزنن

عزیزم تا چهل روزگی برنامه همینه 😥
اون موقع به اوجش میرسه
دیگه از اون ب بعد اگه خدا بخواد رو به بهبودی میرن کم کم

دقیقا بیدار و درحال غرغر کردن😭🥲

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۶ ماهگی