منم النگو آیینه ای هم عیدیش بود هم کادو تولد
پلاک اسمشو دادم ساختن
مبارکش باشه
ما ۴ تا حروف اسمشو خریدیم فک کنم ۳ گرم اینا شد
اولی رو هم داشت
مبارک باشه
شماره اش چنده؟
هم ماشین خریدیم هم ی زنجیر
مامانم پلاک خرید مادرشوهرم دستبند
پلاک اسمش
باز شماخوبین،شوهر من خسیسه حتی تولد براش نمیگیره بایدخودم یه چیزی بخرم براش،شوهر من اصلا ذوقبچمو نداره اصلا
ماشین حمل کودک موزیکال گرفتم براش
من النگو پهن گرفتم
ماهم براش اینوگرفتیم
پلاکو زنجیر اسمش بمونه یادگاری اولین تولدش🥹
همین ک مادر گل و مهربونی مثل من داره بزرگترین کادو تولدشه خوشبحالش بزرگم شد درتوانمهر چیه باشه کم نمیزارم😍😍😍
تولدشم مبارک
تقریبا تم تولدامون شبیه همه🫀🥰😂
من این پلاک زنجیر و واسش گرفتم
۳۰۰ سوت سکه پارسیان
مبارکش باشه گلم
ایشالله به شادی استفاده کنه 😘
ما قرار بود واسش ماشین بگیریم
دیدم حیف الان ۵۰،۶۰ تومن پول ماشین میشه
بعدم الان نه میفهمه که ذوق کنه ،نه میتونه استفاده کنه واسه تولد سه چهارسالگیش بگیرم که بفهمه
واقعا موندم چی بگیرم
پسرا سخته
دخترا راحته آدم النگویی دستبندی گوشواره ای چیزی میگیره
من براش اسباب بازی خریدم
النگو و تولد دخترتم مبارک عزیزم
من پلاك خويدم براي تو گردنش
من گوشواره خودم خریدم از پس اندازی ک سرکارمیرفتم خودم
باباشم هیچی بی بخار
من ی پلاک خریدم
منم براش النگو اینه ای یکم پهن خریدم ۴۵ میلیون
شما چند خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.