اره خوشمزه اس
من ک یادش میوفتم حالم بد میشه آخه مگ چی داره ک اینقدر مقویه
بابام شکار میره میزنه بقیه میخورن ولی من نه کلا دلم نمیاد این چیزا بخورم حتی مرغ محلی
میگن خوشمزه اس ولی چجوری دلشون میادبخورن.من قیافه گنجشک میادجلوچشام
میگن خیلی خیلی مقویه
منم فقط شنیدم
اينارو برا بچه سوپ درست كن خيلي مقويه و خاصيت فراواني داره
وای همسرم اتو بچگی اینقد خورده ک نگو
خانواده اش تعریف میکنن میگن گنجشک ها از دستش آسایش نداشتن
میرفته باغ میزده میآورده...😂😂تفنگ مخصوصش رو هم داره
زمان جنگ رفتیم روستاشون تفنگش رو پیدا کرد آورد بده درستش کنن به تعمیر نیاز داشت گف درستش کنن پسرممم بردارم برم گنجشک بزنم بیام🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اره فوق العاده مقوییه
عالیه خیلی خوشمزه ی
میگن خیلی قویه
ای خدا ما آدما به این گنجشکای بدبختم رحم نمیکنیم
من تو بارداری شوهر خواهرم خودش برام میزد . یکم سفته گوشتش و خیلی هم گوشت نداره. خیلی ویتامین b داره
خیلی خوشمزه هست برای باروری هم میگن عالیه
وا اره دیگ خیییییلی هم سیستم ایمنی بچه هارو بالا میبره
خیلی استخونیه
منم بچه بودم خوردم خیلی خوشمزس
میگن خیلی مقویه من تاحالا نخوردم
گوشتش خیلی بو میده دوس ندارم
اره گنجشک و شکار میکنن میخورن دیگ
😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.