۵ پاسخ

گندم و موز رو از پایان 7ماهگی باید بدی چون سنگینه برا اولین بار
برنج یا حریره بادوم بده

گندم و موز اگه رفلاکس داره نده...گندم رفلاکس رو تشدید میکنه

من فرنی و حریره بادوم میدم خودمم توشون موز یا خرما میریزم

حریره بادوم، گندم و موز دادم حریره بادوم مزه بهتری داره گندم و موز شیرین تره

حریره بادوم

سوال های مرتبط

مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی