۸ پاسخ

من دوبار زایمان طبیعی داشتم الحمدلله
بخیه خوردم ولی ماما همراهم بهم دو تا پوماد داد الان اسمشون یادم نیست ترمیم کننده بودن اصلا اثری از پارگی و بخیه نمونده مثل اولش همون جوریه

نکران نباش روی رابطه تاثیری نمیزاره

بدن دوباره به فرم اولش برمیگرده

همش دروغ بود من خیلی بخیه خوردم اما دکترم برام عمل زیبایی. انجام داد الآنم فرقی ندارم با قبل زایمانم

نبابا هیچ کدوم حقیقت نداره

اتفاقابعدزایمان اولین رابطه ای که داری مثل شبای اول عروسیه همون قد تنگه اصلامشخص نمیشه که پاره شده یانه

والا من دقیق دو روز بعد زایمانم جاریم هی میگفت ببینمت ببینم خراب شده نگا کرد گفت یا خدا چرا هیچی معلوم نیست اصلا یک درصد ن قیافه نه داخل تغییری نکرده بهترم میدوزنش برات لذتم ک چه ربطی ب زایمان داره

بخیه‌زیاد داشتم ولی بعدش خوب شدم به رابطه هم ربطی نداره

من بخیه خوردم بعد اینکه جوش خورد هیچ اثری ازش نموند. درباره رابطه هم خیلی افسانه‌ها شنیده بودم و ترسیده بودم که به هیچ وجه محقق نشد خدا رو شکر. بهتر از قبله شرایطمون. اگه نگرانی کگل رو جدی بگیر

بخیه زیاد خوردم .ولی خوب شدم.ترمیم میشه.از قبل هم بهتردوخته میشه

سوال های مرتبط