۵ پاسخ

بله حتما با فرنی شروع کن که طعم غذا ها رو بفهمه و خوشش بیاد درضمن فرنی رو ک نمیشه به اون روش داد باید با فرنی و غذاهای روان بدنشو اماده کنید در ضمن تو اون روش بچه باید حتما بتونه خوب بشینه و شل نباشه شاید تا پایان ۶این اتفاق بیفته نمیتونی بمونی که...
منم میخوام حتما با روش blwعادتش بدم ولی هنوز اونقد محکم نمیشینه بخاطر همین خودم میدم فعلا تا هم بدنش اماده شه که غذا های انگشتی رو راحت بگیره و بخوره

شما دوره ای چیزی داری یا همینجوری میخای بری جلو

ینی چی ابن روش خیلی دیدم😅واسه چی هست

من ب دخترم اصلا ندادم

ن این روش اصلا فرنی و حریره بادوم نداره

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی