۳ پاسخ

من با ارد برنجو ،بادوم آسیاب شده براش درست میکنم

دکتر ب من گفت فرنی آرد برنج بهش بدم، یعنی آرد برنج و آب فقط، به نظرم برو دکتر که بهت برنامه بدن

رفلاکس داره ؟

سوال های مرتبط