من دوسالگی گرفتم خیلی راحت بود برعکس برخی مامان های گهواره که ازش غول ساخته بودم منم خیلی استرس داشتم ومیترسیدم ولی دیدم خیلی راحت بود
۲ سالگی گرفتم
نه ، من هنوز نگرفتم
دی ماه گرفتم دقیقا ۳ سالگی
من هنوز دوسال نداشت هم دسشویی میرفت هم پوشک دیگ نمیکردم ولی شبا پوشک میکنم میترسم جیش کنه خبر ندن و منم خاب بیفتم یخ کنه برا همین شبل پوشکه ولی پوشک روزش رو خیلی وقته کرفتم
من ۱هفته مونده به تولد ۳سالگیش گرفتم
من بعد عیدگرفتم گلم
اره تقریبا دوونیم بود
بله پارسال
دو سالگی گرفتم
دو ماهه گرفتمش از پوشک
من پونزده روزع گرفتم زیاد سخت نبود تا الان
بله دوسال نیم بود گرفتم ۳روزه عالی کنار اومد
یماهه گرفتم
وقتی ۲۰ ماهه بود گرفتم خیلی راحت و اسون یه بار هم توخونه جیش نکرد
۵ روز از پوشک گرفتم
۲ سالگی گرفتم خیلی راحت
۱۱ ماه گرفتم
وقتی 1سال 10ماهش بود از پوشک گرفتمش❤🙂
من یک ماهه گرفتم
اره😵💫
نچ 😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.