۱۱ پاسخ

تو این گرما بنظرم با قنداق سوئیسی جوابه

من میپیچم تو پتو و میذارم داخل آغوشی

تو بغل

سمت ما که خیلی گرمه تو کریرم نمیتونم میگیرم بغلم

کریر .

یه بار با کریر بردم پشیمون شدم، خودمم دست تنها بودم خیلی سنگین میشه.
الان با دورپیچ میبریم

کریر دیگه

كرير عزيزم

بغل و کیسه خواب

بغلم میزارمش

معمولا تو کریر میزارن

سوال های مرتبط