۶ پاسخ

کولیک دوره داره باید دوره‌اش بگذره شربت قطره پستونک شیشه شیر و شیر خشکی نبوده که من امتحان نکرده باشم حتی دارو گیاهی هم نمیتونه کولیکو درمان کنه نهایت دو سه روز آروم میشه بعد برمیگرده

دکتربرون گرفتم بیبی لنداصلادخترم دوس نداشت نمیگرفت

برای رفلاکس باید ازیک قطره استفاده کنی

تعداد قطره اونتت که بالا نیست ؟ و اینکه سر شیشه درست جا میزنی ؟

بعد درسته که شیشه شیر در نفخ اثر داره ولی نه اونقدرا، گرفتمن اروغ و ماساژ شکم خیلی کمک کننده است،کولیک تا حدود سه ماهگی با بچه ها هست عزیزم یکم باید صبور بود،قطره کولیف و پدی لاکت هم کمک کننده هستن به خروج گاز شکم

دکتر براون مدل طلقی هم داره

سوال های مرتبط