اولین علامت های بارداری چیا هست؟؟

۴ پاسخ

درد سینه

برا من اینا بود:
پریود نشدن( یعنی وقت پریود گذشت و نشدم)
درد و حساس شدن شدید سینه مخصوصا نوک سینه
و اون چند روز اول نفس نفس زدن هم داشتم

درخواستم قبول کن قشنگم
درخواستیم پره❤️‍🩹🙏

درد سینه
تکرر ادرار
سرگیجه
تهوع

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۴ ماهگی
محدثه محدثه قصد بارداری
❤نفس❤ ❤نفس❤ قصد بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری