سلام سیاه دونه رو چطور بخورم؟

۷ پاسخ

سلام با عسل بخور خیلی تلخه خالی بخوری
یا اینکه صب ناشتا با یه لیوان آب جوش
من خودم با عسل و مغزیجات مخلوط میکردم بازم یه مزه تلخی داشت ولی خیلی خاصیت داره واقعا جواب میده

صبحا بریز رو پنیر بخور

وای خیلی بده جویدنش😭😭😭😭

سیاه دانه رو همیشه سعی کن ناشتا بخوری و چند تا دونه توی دهنت کامل بجو که بیشتر خاصیتش تو همین جویدن هسش که تلخی اش درمیاد تو دهنت بعدش قورت بده یا هم که با عسل طبیعی مخلوط کن بخور حدودا به اندازه یک قاشق غذاخوری با عسل ناشتا

عزیزم داخل خرما بزار بعد قورتش بده

با عسل قاطی کن بخور
اول سیاه دونه رو آسیاب کن

دهنتو باز کن بزار دهنت بجو قورت بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری