۸ پاسخ

اول فرنی روزی ی بار تا ی هفته بعد ی مدت حریر بادوم بعدا پوره ها بین هر غذایی ک میدی فاصله بنداز ک ی موقع ب چیزی حساسیت نشون داد بفهمی

اول پوره های هویج و سیب زمینی اینا بعد فرنی بنظرم باید طوری بشه که صبح بهش فرنی بدی عصر پوره سبزیجات بعد از اون سوپ رو شروع کن حریره بادام هم رفلاکسو بیشتر میکنه از یه ماه بعدش بده برا صبحونه

چرا گلم تا ۶ ماهگی صبر نمیکنی

منم الهه هستم و گل پسرامون دو روز اختلاف سنی دارن😇❤️

اول با فرنی عزیزم بعد کم کم حریره بادوم بده چون چرب و سنگین

باید با یه فرنی ساده شروع کنین

ازنظر علمی و دکترا باید با سبزیجات شروع کنی کدوحلوایی هویج و سیب زمینی بعد پوره سیب گلابی موز بعد اینا فرنی بعد حریره و اخرم سرلاک.. به دلیل میگن سبزیجات اول باشه ک بچه به طمع های شیرین عادت نکنه و فقط تمایل ب شیرینیجات داشته باشه

انواع پوره ها مثل هویج و سیب زمینی و کدو حلوایی
فرنی و حریره هم میتونی
هر کدوم تا ۳ روز

سوال های مرتبط