وقتی حامله ای نمیتونی جنازه باشی ک😂میخندی گریه میکنی احساسات انسانی داری😄
من سرویکس ۳۵ استراحت مطلقم نیستم شدید بخندم دردم میگیره طبیعیه حالا شما سرکلاژ هم شدی حتما بخیه ها درد میگیرن
نه سرفه شدید و عطسه شدید و استفراغ شدید بده ولی خنده اصلا اثری نداره رو سرویکس
من هنوز نرفتم انومالی ببینم سرویکس چند شده ولی اینجام تیر میکشه شما هم اینطوری بودی؟
منم مثل شمام عزیزم امیدوارم براهممون به خیر بگذره و سر موقع زایمان کنیم♥️
عجباااا گریه میگن بده خنده میگن بده😐😐😐
خدایی جدی میپرسی این سوالوووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.