۸ پاسخ

ساتن امریکایی بخر

یه پارچه ساده تر بخر شیک تر میشه

قرمزش قشنگه یا تو عکس اینجوری افتاده

جنسش چیه

چند متره پارچت .
بنظرم این روزها مدلهای ساده خیلی رو‌بورس هست یه آستین حلقه ای
دنباله دار .یقشم هفت باز باشه

ممکنه قشنگ شه ولی من باشم ترجیحم همون ساتن سادس

این مدلی که گذاشتی ساتن امریکایی میخاد منم واسه این لباسم ساتن امریکایی خریدم هم جنسش خوبه هم خیلی خوب پارچش ریزش داره

تصویر

این مدل

تصویر

سوال های مرتبط