پاراکید هر چهار ساعت دو برابر وزنش بهش بده
واکسن زده؟
اگه زده کمپرس یخ حتما بذار
کمک میکنه تبش هم بیاد پایین
خب این خوبه دیگه استرس نداشته باش
فقط مراقب باش یکدفعه بالا نره
این الان ۳۸عزیزم
عدد روی دماسنج زیر بغلی هرچی باشه باید نیم درجه اضافه اش کنی
الان بچه ۳۸درجه تب داره
خوبه لازم نیست دارو بدی
نه همون استامینوفن جوابه تا هروقت تب داره هر چهار ساعت بده نمیره بالا اگه سرما خورده تا ۳روز بدی بهتره
اره داره بهتر میشه بازم تبش کنترل کن
۳۷/۴ به بعد تبه این الان حدودای مرز حساب میشه
نه اومده پایین دیگه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.