۳ پاسخ

سیب زمنی برو برش بزن بزار چن رقیقه تو سرکه .بعدش بزار رو پیشونیش وکف پاش ....تبش زود میاد پایین ....

مال دندونه

چنده ؟

سوال های مرتبط