فشارت بالا نیست؟
از خستگی نیس؟ من خسته میشم این علائم دارم قرص ویتامین میخورم سعی میکنم خونه رو ول کنم مهوا رو بخابونم و پیشش بخابم
برو دکتر شاید فشارت رفته بالا اگه فشارت اوکی باشه مسکن میدن
سرخود مسکن نخوری یهو فشارت بالا باشه خطرناکه
برو دکتر از سر دردت چشمات درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.