چه دلستری خوبه واسه شیر یکی میگه جو خوبه یا انگور

۷ پاسخ

جو بمن دکتر گف هرچی جو داره خیلی خوبه سوپ چو دلستر جو

قرص لاکتاول بخور به شدت شیر و زیاد میکنه آب هویج و هندونه بخور

دلستر کلا خوبه

فقط کله اسبی بگیر

نسکافه واسه من عالی بود ولییی بچم سینمو نمیگیره

بیخیال دلستر شیر افزا بخور حداقل شیر مقوی باشه
دلستر انگور هم بخوری خوبه فرق نداره مهم تغذیه‌اس و گرم و سرد بودنش

اگه بتونی بخوری
گفت به من گفت آب جو

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی