۷ پاسخ

تو آب نمک میذارم چند دقیقه بعد میشورم

دو سه قطره مایع شستشوی ظروف بچه میریزم داخل آب میزارم ۳ دقیقه توت فرنگیا خیس بخورن داخلش، بعد خوب آب میکشم‌.

آب و نمک ۱۰ دقیقه بعدش آب کشی میکنم

من تو اب نمک میذارم هم خوشمزه ترمیشه هم ضذعفونی میشه

نمک میریزم روش یکم میزارم بعد میشورم

میگن باید چند دقیقه خیسش کنی

ده دقیقه ب ربع خیس میکنن بعد اب میکشم

سوال های مرتبط