بلههههه
یدونه بخوره تست کن تا۳روز.عطسه نکردخارش نداشت دون قرمزنزد.معدش اذیت نشداسهال واینا.پس بده بخوره
اگه حساسیت نشون نداده و سرما خورگی نداره بده بخوره نوش جونش
گروه توت ها خیلی مفیدن
پسر من فقط موز دوست داره بقیه میوه ها باید آبگیری کنم بده توت فرنگی رو بستنی درست کردم با یه حالت چندشی میخوره فقط با میوه ها داستان داریم ما
پسر منم خیلییی دوست داره
پسرم نه از توت فرنگی خوشش اومد نه زرد آلو فقط شلیل سفت میخوره با هندونه و طالبی
بهش بده ببین اذیت نمیشه دختر من سرفه میگیره میخوره
پسرمنم خیلی دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.