۱۷ پاسخ

من میدم

پسر منم میخوره

دخترمن که میخوره طوریشم نمیشه

من خوردم چند روز پیش.صورتم قرمز شده بود میخارید

من کم میدادم مشکلی نبود
یبار ریاد خورد اسهال شدید گرفت

با اینکه کم دادم به دخترم سینه ش خس خسی شد و یه سره سرفه میکرد دیگع نمیدم

پارسال دادم لپاش قرمز شد دکتر گفت نده

من دادم حساسیت داد

آره گلم خیلیم دوس داره

پسر من خیلی میخوره چیزی نشده

اره طوری نشده

من خیلی وقته میدم

پسر من حساسیت داره هم به توت فرنگی هم کیوی خوردنی کل بدنش میسوزه زخم میشه

اره کم

تاحالا ندادم

من یه بار کم دادم دیدم حساسیت نداشت دوباره دادم بهش

نده دخترمن یکی دوتا خورد به فاصله ی چندروز بعد یهو خس خس سینهو ابرریزشو اینا پیدا کرد سینش چرکی شد گفتش ازاونه رفلاکسش عود کرده گفت تا ۲سال ممنوع

سوال های مرتبط

مامان ماه شب 14 مامان ماه شب 14 ۲ سالگی