چهل هفته های بدون درد.در چه حالین😂

۸ پاسخ

خوشا به سعادتتون ما 30 هفته پر دردیم 😂 😂 😅

این یکی دو هفته اخر یک مقدار سخت و دیر همراه با هیجان میگذره ..من شبا حس دردم‌میگیره شروع میکنم تنفس عمیق ولی بعد میبینم هیچ خبری نیست

عزیزم اگر 40هفتت رد شده برو دکتر برات نامه بده شاید دهانه رحمت باز شده باشه خودت نفهمیده باشی منم همینجور بود دردم نمیگرف 40هفته و 3روز رفتم گف دو سانت بازی نامه داد رفتم زایشگاه ولی قسمت نشد طبیعی بیاد چون سه سانت که شدم مدفوع کرد بردنم سزارین

یعنی منم‌تا ۴۰ باید وایسم

۳۸هفته و ۵ روز همچنان بدون درد✋🏻😁 کاشکی زودتر بیان🥹

من ک ۴۱ هفتم و امچنان بی درد

مثل خان نشسته🤣🤣🤣هیچ خبری نیس چکار کنیم

افسرده☺️☺️☺️☺️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان آقا سهند مامان آقا سهند ۱۰ ماهگی