خوشا به سعادتتون ما 30 هفته پر دردیم 😂 😂 😅
این یکی دو هفته اخر یک مقدار سخت و دیر همراه با هیجان میگذره ..من شبا حس دردممیگیره شروع میکنم تنفس عمیق ولی بعد میبینم هیچ خبری نیست
عزیزم اگر 40هفتت رد شده برو دکتر برات نامه بده شاید دهانه رحمت باز شده باشه خودت نفهمیده باشی منم همینجور بود دردم نمیگرف 40هفته و 3روز رفتم گف دو سانت بازی نامه داد رفتم زایشگاه ولی قسمت نشد طبیعی بیاد چون سه سانت که شدم مدفوع کرد بردنم سزارین
یعنی منمتا ۴۰ باید وایسم
۳۸هفته و ۵ روز همچنان بدون درد✋🏻😁 کاشکی زودتر بیان🥹
من ک ۴۱ هفتم و امچنان بی درد
مثل خان نشسته🤣🤣🤣هیچ خبری نیس چکار کنیم
افسرده☺️☺️☺️☺️🚶🏻♀️🚶🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.