اون نمودار قرمز باشه بالاترباشه ینی ریسکه؟؟
تو این روزا هرکیو میبینم آزمایشاشون ریسک زده برا منم هردوغربالگریم ریسک زده درسته استرس دارم ولی بخاطر بچم مجبورم برم آمینوسنتز
فردا میرم من
سلام ..انشالله خیر باشه...منم امینو سنتز دارم دکتر گفته .واسه من ۱به ۴۰بوده..خود دکتر ناامیدم کرد...از اون ور هم ۱۹روز زمان برد جواب از تهران بیاد..کیسه آبم هم نشنی پیدا کرده بود...خدا روشکر جواب منفی بود بچه سلامت....عمرم تموم شده بود خیلی سختی کشیده بودم بعد عید .....واسه شما هپ واسه سنتون هستش.....
انشاالله که خیر باشه، ریسک چون بالاست فک نکنم سلفری بخوان آمینوسنتز میفرستن، البته سنتون هم توی ریسکی که خورده موثره بالای ۳۵ زیاد دیدم ریسک میزنن اکثرا هم سالمن نگران نباش
والا این روزا برای همه ریسک میزنن بد به دلت راه نده خواهر برای منم همینجوری هنوز جواب آزمایش سلفری نیومده سلفری بده انشالا که سالمه
ریسک سندرم داون زده
فکر کنم باید سلفری بدی عزیزم
عزیزم فکر کنم باید آمینوسنتز یا سلفری بدی چون ریسک زده
احتمال سندروم داون برات زده سل فری بده انشالله چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.