سلام لطفاً تفسیرکنید دکترم گفت خوبه ولی گفته مجدد تکرارکن نکرانم

تصویر
۶ پاسخ

سلام خانما میخام ابروهامو میکرو کنم مشکلی داره بر بچه یا نه؟

غربالگریت طبیعی و کم خطره
عددش زیر ۳ هست
و خطر سندروم دان و تیروزومی هم نداره
نیازی هم به امینوسنتز نیست

نگران هیچی نباش

نیاز به تکرار نداری براچی😐
واسه من۱.۷بود گفت عالیه

۱.۸ که خیلی خوبه چرا دکتر گفت تکرار کنی؟

بده هوش مصنوعی تفسیر کنه

این ازمایش ان تی هست؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری