سلام خانما میخام ابروهامو میکرو کنم مشکلی داره بر بچه یا نه؟
غربالگریت طبیعی و کم خطره
عددش زیر ۳ هست
و خطر سندروم دان و تیروزومی هم نداره
نیازی هم به امینوسنتز نیست
نگران هیچی نباش
نیاز به تکرار نداری براچی😐
واسه من۱.۷بود گفت عالیه
۱.۸ که خیلی خوبه چرا دکتر گفت تکرار کنی؟
بده هوش مصنوعی تفسیر کنه
این ازمایش ان تی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.