۴ پاسخ

وای الان تهران جهنمه ،بوشهر دیگه چه وضعهه🫠😫😫

خسته نباشی میومدی اینجا تنها بودیم کمکت میکردم

من که دو هفتس درگیر مریضی بچه ام از بعد واکسن یکسالگی تب و اسهال شد بعد بردم دکتر خوب شد بعد دوباره تب کرد الا میرفت سه شبانه روز نخوابیدم باز بردمش دکتر، باز دارو داد خوب شد، بلافاصله بعد تب آبریزش و عطسه و سرفه و مریض شد سرماخورد حالا درگیر سرماخوردگیم هلاکم هلاککککککک. فقط دلم میخواد مثل اون موقع ها که بچه نداشتم وقتم برای خودم بود و آزاد بودم دو ثانیه فقط دو ثانیه نفس بکشم و هیچ کاریییییییییی نکنم برای خودم باشم 😮‍💨

وای مثل دختر من حتی شام پختنی هم چسبیده بود به پاهام که بغلش کنم و همین الان خوابید منم دراز کشیدم🫠

سوال های مرتبط

مامان رهام🫀🩵🎒 مامان رهام🫀🩵🎒 ۱۶ ماهگی
دیروز رهام از ساعت ده و نیم صبح از خواب بیدار شد ساعت دو خوابش میومد خوابوندمش ساعت یه ربع به سه از خواب بیدار شد دیگه نخوابید تا شب از ساعت ۸ شب داشت گریه میکرد ساعت نه و نیم خوابوندمش پنج دقیقه بعد با گریه شدید بیدار شد باز خوابوندم باز دو دقبقه بعد با گریه بیدار شد دوباره یه ربع بعد خوابید تا ساعت یک شب از خواب بیدار شد تا سه صبح بیدار بود اینور اونور میرفت خوابش میومد ولی مقاومت میکرد اخر سه و ربع بود خوابید
امروزم هشت و نیم صبح از خواب پاشده ساعت یک خوابوندمش دیگه حیلی خوابش میومد الان با صدای وانتی که همچین داشت تو کوچه داد میزد که من ادم بزرگ ترسیدم چه برسه به بچه طفلکی همچین از خوای پرید جیغ زد گریه کرد که نگووو
میخواستم برم فحش بارونش کنم مرده رو
چه خبرته اخه ماه رمضونی سر ظهر اینطوری داد و بیداد میکنی تو کوچه آخه اه
حالا میدونم امشب باز رهام زود خوابش میگیره یه هفته س این حوابش بهم ریخته نمیدونم جهش رشدیه یا دندون
خدا کنه امشب خوب بخوابه خیلی خستم