منم کم بود اب دور جنینمم کم شده بود که دکترم برام اسپرین و لیدی میل و ال ارژنین نوشته بود بعد بیمارستان بستری شدم اشتباه کردم به حرف دکتر ان کال بیمارستان گوش کردم اسپرین نخوردم من شریان های رحمیم افزایش مقاومت داشت واسه همین خون رسانی به بچه کم بود اسپرین خیلی کمک کننده بود برام از بیمارستان که مرخص شدم شروع کردم اسپرین خوردن خداروشکر تا این هفته رسیدم وزن بچمم دوکیلو و پونصد ولی خب من لیدی میل میخوردم سه بار در روز غذا پروتئین و کربوهیدرات زیاد میخوردم نون خامه ایی خیلی تاثیر داشت بستنی البته اگه قند بارداری نداری اجیل گردو 🫠و همچنین یک لیتر سرم رینگر میگیرم
من 23 هفته رفتم گف 6روز رشد نکرده بچه لیدی میل داده بهم ولی نگف از چیه دارم مصرف میکنم لیدی میل رو تا اول خرداد ک سونوی رشد نوشته واسم دعا کنید چیزی نباشه خیلی نگرانم بچه اولمم هست تجربهی هیچی ندارم
اره من یک کیلو بود گفت کمه
فقط باید پروتیین بخوری هرروز حتما یه دونه تخمرغ .اجیل .حبوبات .بخور .شیر و بیستی .روزی ده تا بادام .
من دکترم بهم قرص ال آرژانین هم داده شبی نصف میخورم
اره برا من کمه دکترم سونو رنگی برام نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.