دوستان نان دو وزن دهیش چقدره راضی هستین ؟

۵ پاسخ

اوکیه من راضیم

مناسب ۶ به بعد دیگه وزن دهیش خوبه دیگه

برا دختر من ک خوب نبود مث اب میمونه اصلا وزن نداد ب دخترم ماهیی 100گرم اضافه میکرد عوض کردم

منکه راضیم

خیلی عالیه گلم من نان 2میدم بدخترم

سوال های مرتبط