من رفتم پیش متخصص غدد کلا باید زیر نظر این متخصص تزریق کنی
دوز اول ٢۵٠٠
بعد یه قلم میگیری برای دوماه١٣تومن
و دیگه باتوجه به متابولیسم و فعالیت بدنیت بین ١٠تا١۵کیلو کم میکنی
من بخاطر عوارض احتمالیش ک سرگیجه تهوع و اینچیزابود نزدم آخه دوتابچه کوچیک دارم و گفتم یوقت نتونم بهشون برسم
اما دکتر گفت عوارض بد نداره و نمیشه گفت آمپول بدیه
اگر وزن کم کردن سخته براتون خوبه
در واقع وزن بالا عوارضش بیشتر از زدن امپوله ❣️
بابا یه مدت باتجویز پزشکش میزد خیلی خوب وزنشو پاین اورد
همه تعجب کردیم
ولی خب لعنتی گرونه دیگه
هیچی عزیزم کم بخور لاغر میشی من خودم 76 کیلو بودم بعد از یک ماه شدم 69
من تازه میخوام برم دکتر داخلی برام تجویز کنه یا اسپارتینا یا مونجارو
خییییلی زیاد کم میکنه
چی هست؟
خطر ناک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.