۱۹ پاسخ

ن عزیزم بهتره که خودتو آماده کنی برای زایمان
درد داره خیلی بیشتر از معاینه
ولی وقتی که بچه متولد بشه انگار هیچی نبوده

اگه شرایط زدن اپیدورال داری بزن هیچی نمیفهمی
فقط همون زور زدن های اخر اونم درد نداره بیشتر فشاره

معلومه که نهههههه دیوونه شدیییی😂😂

نه از اونم دردش کمتره😐🤣

اصلانپرس....ندونسته زایمان کنی بهتره...فقط دعاکن زمانبرنشه زایمانت...من ۲۶ساعت زمان برد..فک کنم ۵۰نفردست کردن داخل من🤣🤣

میدونی معاینه کی درد داره وقتی که انقباض زایمان داری تو ۵،۶سانت شکمت سفت شده داری زمین و زمان چنگ میزنی بعد در همون حین معاینه ات میکنن

چی بگم والا

بنظرت ی بچه کامل از اونجات بزنه بیرون دردش با معاینه یکیه🧐🧐🧐

چرا این فکرو میکنی😂😂😂😂😂😂😂😂😂ی انگشت کجا ی کله توپولوی کجا😂😂😂😂😂😂😂

اگر اینجوری بود همه طبیعی میزاییدن

معاینه باژل هی دردنداره حالامگر بدون ژل اما زایمان🫠🫠خواهر فجیع دردناکه

حلوای ته ترانی تا نخوری ندانی 😅

منک از حال رفتم 🤣 در حد معاینه نبود

ندونی بهتره منم بچه اولم بود اصلا خبر از درد نداشتم بعد ک رفتم اون موقع فهمیدم چه دردیه

بزاراینجوری بگم که درحین درد زایمان که هزاربرابر بدترازمعاینه هست باید درد معاینه رو هم تحمل کنی

کی گفته بهت؟

متاسفم ولی نه😐

شوخی می‌کنی دگ 😂
خواهر درد زایمان قابل مقایسه با این نیست که

اره حتما😐😂دوبار

سوال های مرتبط

مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی