بچم خیلییییی خاله ی مهربونی داره 🫠🥲❤️

۴ پاسخ

طرف غذا گرفته
هر دفعه بیاد یچی میگیره پستونک که کلا اجیم میگیره😅😘

برا پسرم گیتار گرفته. 🥹🫀

تصویر

یادش بخیر منم خیلی خرید میکردم براخواهرزاده هام🥺

عزیزم خدا برات حفظش کنهه

سوال های مرتبط

مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی