بچه ی اول .....🥲❤️

تصویر
۷ پاسخ

چه قشنگ بود🥺🥺🥺

من چرا اشکم در اومد 😢
خدا مواظب جیگر گوشه هامون باش🫀

دقیقا🥹 من که نگاهش می‌کنم اشکی میشه چشمام
یه سنگ صبور هم هست برام
براش تعریف می‌کنم درد دل می‌کنم🥺🩵 پسر مهربونممم

منم بچه اولم پسر بود منم از بچه داری سرم نمیشد پسرم گریه میکرد من اعصابم خراب میشد میزدم طفلی را خاک تو سرم من

دقیقا
همیشه ب پسرم میگم
تو ی جای گنده گنده داری تو قلب من
چون تو اولین بچه ی منی
ی جور حاصی تو رو دوست دارم
من باتو مادری کردن یادگرفنم

🥲🥲🥲

خیلی خوب بود اشکم در اومد

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان آوین 🎈 مامان آوین 🎈 ۱۵ ماهگی
مامان پسروم🩵 مامان پسروم🩵 ۱ سالگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی