۲ پاسخ

منم همینم‌ . احساس میکنم مفصل و استخونام داره ضعیف میشه. فقط غذا غذا غذا. کره محلی بخور با عسل. آب قلم بگیر قریز کن تو آبگوشت و آش و خورشتات بریز. حلیم بخور. روغن دنبه و کره تو غذاهات استفاده کن آجیل دم دستت باشه آب و شیر زیاد بخور. من جوانه گندم و سویق و سبوس برنج تو شیر حل میکنم یه ماگ بزرگ درست میکنم میخورم.قرص اپتی وومن میخورم. قرص آهن و کلسیم باید بخوریم تا ۶ ماه. پودر لیدی میل هم بخوری خیلی خوبه من میخوردم دوباره باید بخرم بخورم

فقط راه حلش خوردن غذای مقوی

سوال های مرتبط