منم همینم . احساس میکنم مفصل و استخونام داره ضعیف میشه. فقط غذا غذا غذا. کره محلی بخور با عسل. آب قلم بگیر قریز کن تو آبگوشت و آش و خورشتات بریز. حلیم بخور. روغن دنبه و کره تو غذاهات استفاده کن آجیل دم دستت باشه آب و شیر زیاد بخور. من جوانه گندم و سویق و سبوس برنج تو شیر حل میکنم یه ماگ بزرگ درست میکنم میخورم.قرص اپتی وومن میخورم. قرص آهن و کلسیم باید بخوریم تا ۶ ماه. پودر لیدی میل هم بخوری خیلی خوبه من میخوردم دوباره باید بخرم بخورم
فقط راه حلش خوردن غذای مقوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.