دخترا اسم آلما چطوره؟؟؟

۸ پاسخ

آلما تو ترکی دو تا معنی میده یکی (سیب ) یکی (نخر)

خیلی قشنگه 😍

قشنگه عزیزم
من از وقتی سریال آبان رو دیدم از اسم آلما خوشم اومد

ب نظر من قشنگهه خاصه

خیلی قشنگه

خوبه ولی من دختر داشته باشم نمیزارم

خیلی قشنگ بنظرم خوش اوایه

اگه معنی خوبی داره و شما دوست داری بگذار

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۳ سالگی
مامان آرکو👼🏻🧸🤎 مامان آرکو👼🏻🧸🤎 ۳ سالگی
مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی