عزیزم پودرو استفاده نکردم.. نمیدونم چ شکلی میشه...تاریخشو نگاه کن. اون اندازه ای ک گفته بریزی یعنی خوبه ..باید تو یخچال نگهداری بشه
اگه برای بچه اس بریز تو ماست بهتر میخوره
حتما بزار یخچال
یخچال گذاشتی؟؟اینطوری نیست که ...قشنگ مثل پودره ...میریزی داخل ماست حل میکنی
ن خرابه بریز بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.