۳ پاسخ

سلام خواهرا بچه دخترم سه ماهشه تا حالا ۷ نوع شیر براش عوض کردیم ۵. ۶ نوع هم شربت یا قره نفخ یا همان کولیک این آخری دکتر براش یه قطره خارجی نوشت که خیلی گرون بود یک ونیم ملیون پولش بود دخترم خیلی چیزها نمیخوره خواستم بگم ایا توچایش زنجبیل یا دارچین بریزه میتونه برا بچه مفید باشه وخودش بعصی چیزا را بخوره

اره مامان ماهان شاهان تو دوستام گفته بود خداخیرش بده منم امتحان کردم خیلی عالیه

چه جالب منم امتحان کنم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی