۵ پاسخ

و البته به مقادیر فراوان حسااااااااااادددددددددددددددددددددددت

دس دسی
مامااان میگه
لباشو غنچه میکنه
هیع میکنم براش تکرار میکنه و میخنده

بابا
ماما
مامان
ممه
محیا خالشه مح رو جدا میگه یایا هم جدا
دایی
دادا
نانا

دس دسی . لوس شدن . یکی دوتا ادای مخصوص به خودش که لوس میشه ...چهاردست و پا.وایسادن با وسیله هاش.راه رفتن با واکر . حفظ تعادل چن ثانیه ای . غذا خوردن مستقل.

حرف که قان قان می‌کنه نَ نَن تازگی ها هم با می گه شیرین کاری هم فقط دست دست

دست دسی و بای بای و دست دادن ب کسی

سوال های مرتبط