خانوما خیلی معذرت میخوام من ازم لخته خون اومد

۷ پاسخ

سلام طبیعی نگران نباشید بلادی شو یا نمایش زایمانه
برید بخش معاینه بشید

کدوم بیمارستان میری؟من الان امام حسینم

برو بیمارستان

عزیزم خب موقع زایماااانه ۴۰هفتته هااا 😂😂🥹

مباركه 🥹نميدونم چرا گريم گرفت ...انشاله با سلامت دنيا بياد و دختر خوشبختي بشه ، يه دخترم خدا بمن بده

وقت زایمانه

برو بیمارستان
نی نی میخاد بیاد 😍

سوال های مرتبط

مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۵ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی