۶ پاسخ

وای ترکی که خوبه بچه من که فقط با اهنگ محلی چهاربینتی میخوابه 😀

امراه
ماهسون
تنوع بده جیگرش حال بیاد

چه ضرری اخه

چه ضررری داشته باشه

نه چ ضرری

نه دیگه چه ضرری
لالایی شده براش دیگه
ابراهیم تاتلیس بذار واسش روحش شاد شده👌

سوال های مرتبط