۴ پاسخ

من هنو نکردم

دختر من از بدو تولد رو تخت خودش میخوابید ولی چسبیده بود به تخت من چند روز تختشو جدا کردم فاصله انداختم یه پتوام انداختم روش مارو نبینه تا مستقل بشه ولی خیلی برا خودم سخته🥴

من که هنوز جدا نکردم چون دندون داره در میاره نمیشه واقعا

از همون اول کنار تخت من تو تخت خودش مخابه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی