۱۲ پاسخ

وای نکنید توروخدا دوتا چشم دااارین دوتام قرض کنید چهارچشمی مراقب بچتون باشین
جدا کردن جای خاب و اینارو بذارین بعدا وقت زیاده ولی من خودم شخصا تا بچم کوچیکه حتی نفس کشیدنشم شبا کنترل میکنم حتی زیر پتوی خودم میخابونم که تکون خورد پتوش افتاد متوجه بشم
فعلا هم قصد جداکردنش و ندارم

این چرت و پرتا چیه جای بچه ،بجه باید پیش مادر بخوابه والا ،مخصوصا تو این اوضاع مملکت

من آره با خواهرش میخابه تا صبح

نه دوست ندارم جداکنم خودش بزرگ میشه جدامیشه پسرم ۶ سالشه با دخترم همه تو یه اتاق میخابیم هرکس تو تخت خودش مگه خودمون تا موقع عروس شدن کنار هم میخابیدیم چی شد

من پسرمه۸ماهگی جداش کردم اما دخترمو چون غذا نمیخوره فقط شیرخودم وابسته شدید هس هنوز نتونستم

پسر من تو اتاق خودمون میخوابه منم اتاق میخوابم شوهرمم تا صبح بیداره کار میکنه صبح من پامیشم شیر میدم میایم تو هال میخوابیم شوهرم تازه میره تو اتاق میخوابه تا بعدازظهر😐

من پسرم از اول تو تخت جدا خوابیده تا همین الان
۲ بار تصمیم داشتم اتاقشم جدا کنم جنگ شد
الانم داره دندون درمیاره شبا بیدار میشه
انشالله تا قبل ۲سالگی جدا میکنم

من از موقع دنیا اومدن تو تخت کنار مادر گذاشتمش تا الان تو تخت خودش میخوابه ولی تو اتاق ما اصلا دلم نمیاد تو اتاق دیگه بذارمش

نمیشه جاشونو جدا کرد تا وقتی شیر میخورن
چون خودت اذیت میشی، هی باید بیدار شی بری سراغش

من پسرم هفت سالشه هنوز نتونستم موفق شم

بچه من خودش همه جا میخوابه فقط بیدار بشه من پیشش نباشم گریه میکنه بخاطر همین سعی میکنم کنارش بخوابم

میگن از ۶ ماهگی باید جدا کرد
من که نتونستم چون شبا شیر میخواد

سوال های مرتبط