۴ پاسخ

وااانه باباباورنکن

وا
نه اصلا این جور نیست

نه اصلا
من زدم خیلیم راضی بودم اگر اپیدورال نبود از درد میمردم اصلا بدون این نمیشه واقعا

اولین باره دارم‌میشنوم

سوال های مرتبط