۴ پاسخ

سینه ات شیر نداره؟؟همون ۳۰ تا رو بده بیشتر نده

تا 60سیسی مجازه تو هر وعده

بچه تا کوچیکه باید کم بدی چون حجم معدش شکمش کوچیکه اندازه نخود
کم بده دو ساعت به دوساعت بده
روزای اول میگن تا ۲۰
هفته دوم تا ۴۰
هفته بعدش تا ۶۰ بده ولی دیر تر بده بخوره

هیچی نمیشه من بچم هرچقدر که میخورد میدادم شیر خودمو میدوشیدم تو شیشه ۶۰سیسی میدادم

سوال های مرتبط