من دشکشو شیب دار میزارم هم سرش بالاتر هست هم از رفلاکس جلوگیری میکنه
من تا ۱۰ روز نزاشتم بعد ۱۰ روز از بالشت کم شیب استفاده کردم الان بالشتش یکم بزرگتر از قبلش گذاشتم نرمو خوبه
من بالش نذاشتم،میخواستم بذارمش تو تشک گارددار ولی چون خیلی ریزه گذاشتمش تو قنداق سوئیسی😂
بعد با قنداق سوئیسی گذاشتمش تو تشک گارددار،بین قنداق و تشک رو ی بالش کوتاه نرم گذاشتم که به قنداق شیب بده
اینجوری راحتتره بچه
من میزارم
من از روز اول گذاشتم
من از همون اول گزاشتم
منم یه بالشت خیلی کوچیک خودم براش دوختم میذارم زیر سرش یعنی هر سه تا بچمم بالشت گذاشتم
من میزارم
من میزارم ایتجوری اذیتن شکم بالاتر از سره از دکتر پرسیدم گفت ۳ ۴ سانتی بزار عیب نداره
یه شیب کم خوبه داشته باشه
اگه رفلاکس داره بزار جوری که شیب باشه اگه هم نه به پهلو بخوابون ولی من خودم همیشه بچمو رو بالشت میخوابونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.