علت تیر کشیدن یهویی واژن تو هفته های من چیه؟؟؟خطرناکه؟

۲ پاسخ

نه خطرناک نیست از رحمته که داره بزرگ میشه

ولاا میگن مال بچه پایین هسته منم همین طوری هستم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه کربلا مامان هدیه کربلا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی