قطره رو به سیسی نمیدادیم به تعداد قطره میدادیم.دوبرابر وزن بچه .همونقدر قطره.مثلا اگه ۱۰ کیلو بود ۲۰ قطره میدادیم.
این شربته .اگه گفته ۵ سیسی یعنی پنج قطره چکان.هر قطره چکان یک سیسی هست
اون قطره بود غلیظ بود این شربته باید نصف وزنش استامینیفون یا پاراکید بدی! بروفن هم یک سوم وزنشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.