۲ پاسخ

قطره رو به سیسی نمی‌دادیم به تعداد قطره می‌دادیم.دوبرابر وزن بچه .همونقدر قطره.مثلا اگه ۱۰ کیلو بود ۲۰ قطره می‌دادیم.
این شربته .اگه گفته ۵ سیسی یعنی پنج قطره چکان.هر قطره چکان یک سیسی هست

اون قطره بود غلیظ بود این شربته باید نصف وزنش استامینیفون یا پاراکید بدی! بروفن هم یک سوم وزنشه

سوال های مرتبط

مامان آرسین و آلارز🥑 مامان آرسین و آلارز🥑 ۲ سالگی
مامان دل آنا💜 مامان دل آنا💜 ۳ سالگی