راسته میگن زایمان دومی راحت تره؟

۸ پاسخ

بستگی ب فاصله سنی با بچه قبلی و زود میری دیر میری و اینام داره
من طبیعی بودم بچه اول پسربود ۱۱ ساعت درد کشیدم ۱۵ سال پیش
دومی دختربود ۸ ساعت درد کشیدم ۱۰ سال پیش
منم موندم سومی چی میشههههه

خدا از زبونت بشنوه
ولی استرس دومی فکر میکنم بیشتره

واسه من که دردناکتر بود فقط زمانش کمتر شد یک ذره روی پسرم ۱۲ ساعت درد کشیدم روی دخترم ۷ ساعت

آره عزیزم چون بدن یکبار اون فرآیند رو طی کرده و باهاش آشناست و براش سخت نیست مثه بار اول

نمیدونم ولی امیدوارم راست باشه😂😂😂

نمیدونم والله خدا کنه اینجور باشه
من سر پسرم به آسمون رسیدم ازبس زجر کشیدم خیلی درد داشتم حالم خوب نبود

منم کنجکاو شدم بدونم 😂🤣

آره من که دومی سزارین بودم اصلا نفمیدم

سوال های مرتبط

مامان ثنا و يونا🩷💙 مامان ثنا و يونا🩷💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هلیا. هانا مامان هلیا. هانا هفته سی‌وسوم بارداری