اره دومی اذیتش خیلی بیشتره
سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم اگه خواستی در خدمتم در ایتا یا تلگرام پیام بدین
09058531275
من اولی سزارین بودم تا دوسه روز نمیتونستم کمرمو صاف کنم بعدش اوکی شد . انشالله این یکی راحت باشه 🫠
عزیزم در کل سزارین تا ده روز سخته
دوستم الان چهارمی سزارین کرد و یکماه نشد رفت مشهد
نمیدونم واسه همه همینه یا نه ولی من سزارین اول خودم بچمو اوردم نشون شوهرم دادم تو زایشگاه و راحت بودم ولی دومی تا ده روز واسه سرویس رفتن دو نفر باید زیر بغلامو میگرفتن و میبردن
فک نکنم من سزارین دومه
ولی ویارمن ایبنار خیلی بده
من ک بیشتراذیت شدم چون هم چسبندگی داشتم هم بچه اولم دوسال نیمش بودنذاشت استراحت کنم
بعید میدونم منم سزارین دومم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.