من سزارین دومه راسته میگن دومی بیشتر اذیت میشی؟

۸ پاسخ

اره دومی اذیتش خیلی بیشتره

سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم اگه خواستی در خدمتم در ایتا یا تلگرام پیام بدین

09058531275

من اولی سزارین بودم تا دوسه روز نمی‌تونستم کمرمو صاف کنم بعدش اوکی شد . انشالله این یکی راحت باشه 🫠

عزیزم در کل سزارین تا ده روز سخته
دوستم الان چهارمی سزارین کرد و یکماه نشد رفت مشهد

نمیدونم واسه همه همینه یا نه ولی من سزارین اول خودم بچمو اوردم نشون شوهرم دادم تو زایشگاه و راحت بودم ولی دومی تا ده روز واسه سرویس رفتن دو نفر باید زیر بغلامو میگرفتن و میبردن

فک نکنم من سزارین دومه
ولی ویارمن ایبنار خیلی بده

من ک بیشتراذیت شدم چون هم چسبندگی داشتم هم بچه اولم دوسال نیمش بودنذاشت استراحت کنم

بعید میدونم منم سزارین دومم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری